Af en toe komt het voor dat iemand een foutief account gebruikt of meerdere accounts aanmaakt ondanks dat wij op de website hiervoor waarschuwen. Een verzoek aan ons om dit aan te passen of te te combineren, om zo in aanmerking te komen voor de kortingsregel is dan soms het vervolg. Op zich kan dit, echter dit is arbeidsintensiever dan het wellicht lijkt. Naast correctie van de accounts, moeten boekingen omgezet worden en de boekhouding worden aangepast. Wij leveren deze dienst tegen een standaard tarief. Het verplaatsen van één naar een ander account kost € 50,- Het combineren van 2 accounts tot één geheel kost € 50,-, voor ieder extra account dat daar ook bij in moet wordt € 25,- extra gerekend.  Dus het combineren van 4 accounts naar één totaal account kost dus € 100,-

 

 

Kort weergegeven nog even de gehele procedure als u nog niet eerder mensen hebt geboekt.

Opgave is alleen mogelijk via de site www.hartfunctiebijscholing.nl , klik op de knop inloggen en volg de instructies om een klantaccount aan te maken. Let er daarbij op dat u een juist e-mail adres invult omdat u ter bevestiging een inlogcode per e-mail toegestuurd krijgt. Daarmee kunt u inloggen en de cursussen boeken. Als een cursus vol is kunt u zich opgeven op de wachtlijst. Mocht er dan iemand annuleren dan ontvangt de eerste op de wachtlijst een uitnodiging tot deelname. Dit is vrijblijvend u mag dat altijd annuleren. Ook kan het zo zijn dat we een extra cursus organiseren als er veel mensen op een wachtlijst komen te staan. Aanmelden op de wachtlijst heeft dus zin! Tenslotte verwijzen wij u naar de informatie verder op deze site en de algemene voorwaarden

U mag kosteloos een vervanger sturen. We willen wel graag dat u dit voor aanvang van de cursus even meldt bij de docent.

Ja, u dient dit echter zelf te doen in uw account. Onze prijzen zijn laag omdat we weinig overhead hebben, weinig administratie, boeken wijzigen en annuleren dient u dus zelf uit te voeren. Let op : het recht op onbeperkt gratis annuleringen is per 2018 komen te vervallen.

De eerste 2 annuleringen zijn gratis, mist gedaan langer dan 3 weken voor aanvang van een cursus.  Daarna kunnen wij niet meer op vervangende cursisten rekenen en is er geen restitutie van lesgeld mogelijk. Voor de derde en vierde annulering binnen een jaar betaalt u € 20,- per annulering,  bij meer dan 5 annuleringen betaalt u 35,- per annulering administratiekosten.

Een kleine uitleg over de werking van de site. Een contactpersoon van een ziekenhuis dient een account aan te maken. Bij meerdere boekingen wordt er dan korting verstrekt. Het voordeel voor ons is dat er slechts 1 aanspreek punt is en 1 factuur hoeft te worden verzonden, het voordeel voor de klant is dat de prijzen hierdoor in verhouding laag blijven. Mocht het nodig zijn dat anderen op de hoogte gehouden worden dan dient de contactpersoon daarvoor zorg te dragen. Voor verdere uitleg verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden. U mag ook per persoon een account aanmaken, bijvoorbeeld omdat u individueel een factuur wilt. Het gevolg is dan wel dat u minder snel in aanmerking komt voor de korting.