Wij krijgen regelmatig het verzoek om een nieuwe factuur te zenden, vaak omdat het aantal cursisten is veranderd sinds de facturering, bijvoorbeeld door annulering van cursisten.

Als u annuleringen heeft gedaan en kort daarna een factuur hebt ontvangen waarop de annulering(en) nog niet is/zijn verwerkt dan kunt u er vanuit gaan dat er een creditfactuur volgt binnen aanzienbare tijd. Het teveel berekende bedrag zal terug gestort worden. De oorspronkelijke betalingstermijn van de factuur (3 weken na verzenden) blijft bestaan!Het versturen van facturen naar een afdeling crediteurenadministratie is ook een verzoek wat wij steeds vaker ontvangen.

U kunt het factuuradres zelf bepalen door in het account de optie wijzig accountgegevens te kiezen. Met enige regelmaat worden echter door een dergelijke afdeling de facturen naar ons retour gezonden, bijvoorbeeld omdat een ordernummer of kostenplaats ontbreekt. Wilt u er op toezien dat deze informatie klopt volgens de regels die binnen uw ziekenhuis gelden?  Als financiële afdeling kunt u bijvoorbeeld invullen “Crediteurenadministratie; kostenplaats 7481”. Wij proberen om de kosten van onze scholingen zo laag mogelijk te houden door de administratieve overhead te beperken en vragen daarom uw aandacht hiervoor